İyiSayfa - Toplist İnceleme

Toplist
İyiSayfa - Toplist İnceleme
Hepinize selam olsun BlogTeknem okuyucuları,
Böyle bir girişi ilk defa yaptım sanırsam.Her neyse bugün ki konumuz İyiSafa Toplist sitesi.Sitemizde ekli olarak bulunan iyisayfa sistemini olumlu buldum (hitinizi arttırıyor cidden).Daha fazla uzatmadan sitemizi nasıl kayıt ederiz ona bakalım.
Yazılı Anlatım:
1.iyisafya.net adresine giriyoruz.
2.Menü bölümünden "Site Ekle" butonuna tıklıyoruz.
3.Kategori kısmına sitenizin alanını yazıyorsunuz.Örneğin bizim ki "İnternet"
4.Sayfa Adı kısmına ise sitenizin ismini yazıyorsunuz.Örneğin "Blog Teknem"
5.Sayfa Adresi kısmına ise sitenizin linkini yazıyorsunuz.Örneğin "http://blogteknem.blogspot.com.tr/"
6.Tanıtım Yazısı yerine ise sitenizin tanıtım yazısını yazıyorsunuz.Örneğin: 12.03.2016 tarihinden beri yayın yapan sitemiz paylaşımlarını siz değerli ziyaretçilerimiz ile paylaşmanın heyecanını duyar.Yeni açılan sitemizde bilgilendirici yazılar,scriptler ve webmaster yazıları bulunmaktadır.Sizide sitemizde görmekten memnuniyet duyarız.
-BlogTeknem
Not: Benim verdiğim yanıtım yazısını direk olarak yazarsanız kabul olmaz.
7.Anahtar Kelimeler bölümündeki kutucuklara sitenizide ne içerik olduğunu kısaca yazıyorsunuz.Örneğin: 1.Blog Teknem 2.Wordpress 3.Scriptler
8.Yetkili Adı bölümüne sitenin kurucusunu yazın.Örneğin "Can Uzun"
9.İyiSayfa sitesi ile iletişime geçmek için doğru,kullandığınız e-posta adresini yazın.
10.Üye girişi ve bilgi güncelleme esnasında kullanacağınız şifrenizi oluşturunuz.
11.Sayfanızın yapısına uygun olan sayaç logosunu seçiniz.
12.Bot/Robot olmadığınızı anlamamız için yandaki kodu giriniz.
Geri kalan yönergeyi site zaten kendisi yapıyor.
Google+'da Paylaş

Yazar Can Uzun

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder